ida
New Member
|
Post by ida on Nov 10, 2015 19:27:40 GMT
Her skriver kun jeg.
Mine hester: Arizona - KWPN - hoppe
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 17:43:44 GMT
Torsdag 12. november Arizona - Dressur
I dag jobbet vi med sjenkelvikninger og form. Jobbet med å få henne til å holde formen mens vi gjorde øvelsen og ikke løpe i vei. Hun jobbet fint og vi gav oss etter 45 min med intensiv trening.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 17:44:46 GMT
Fredag 13. november Arizona - tur
Vi var på barbak skrittetur i dag. Vi red i ca. 45 min og hun oppførte seg eksemplarisk.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 17:46:39 GMT
Lørdag 14. november Arizona - stevne
Vi var på stevne i dag. Zoa var veldig spent og nervøs og preserte ikke noe godt på banen, håper hun blir bedre til i morgen.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 17:47:53 GMT
Søndag 15. november Arizona - stevne
Hun var noe bedre i dag, men ikke på banen. Hun skvatt av alt og var spent, noe som gjorde at hun ble ukonsentrert og rev mye.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 17:49:50 GMT
Mandag 16. november Arizona - lett dressur
Vi hadde en lett dressurøkt i dag. Vi jobbet med tempovekslinger og volter. Hun oppførte seg veldig bra og merket ikke noe til nervøsiteten fra stevnet. Jobbet veldig fint i 45 min.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 17:57:35 GMT
Tirsdag 17. november Arizona - sprang
Skulle hoppe i dag. Satte opp 10 hinder som vi hoppet forskjellige baner på. Fokuserte mer på teknikk og rideveier en høyde så vi hoppet kun 90 cm på det høyeste. Hun jobbet veldig fint, men ble sterk mot slutten og hun slurvet litt når hindrene ble for lave.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 18, 2015 10:04:49 GMT
Onsdag 18. november Arizona - dressur
Skulle jobbe mer med versader og fordelsvendinger i dag. Jobbet litt med sjenkelvikninger før jeg jobbet med fordelsvendinger. Jobbet med versader til slutt i skritt og trav. På slutten jobbet jeg litt med kontra-buer. Gav meg etter 50 min.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 18, 2015 10:07:05 GMT
Torsdag 19. november Arizona - bommer
Skulle jobbe med bommer i dag. Jobbet både med kort avstand for å korte inn stegene og lange avstander for å forlenge stegene. Gjorde dette i både trav og galopp og hun var veldig flink og ble til slutt veldig lett å regulere.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 20, 2015 9:00:30 GMT
Fredag 20- november Arizona - sprang
Skulle hoppe i dag og skulle fokusere på teknikk. Satte opp tre hinder ved B og et hinder ved E. Varmet henne godt opp før jeg begynte å hoppe. Hoppet de to første ved B, red så en volte til det ved E og så tok de to siste ved B. Gjorde dette flere ganger på flere høyder. Hun hoppet supert og var veldig fin og myk. Gav meg etter 50 min.
|
|