Post by kalistrecorpe on Mar 7, 2022 15:07:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Slay the Spire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Slay the Spire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar alla ▞▞▞
▞▞▞ Slay the Spire 2022 version ▞▞▞
Det här spelet har inte fungerat EN gång sedan jag köpte det. Jag tog kontakt med supportteamet som listas här i Google Play, följde deras instruktioner och kan fortfarande inte få det här spelet att fungera. Suger eftersom jag tycker om att spela detta på min PC och tänkte att jag skulle njuta av att ha det att spela på min telefon, då och då. Men tyvärr har det aldrig fungerat.
Håller med andra recensioner. Spelet är fantastiskt, det känns helt rätt, men hur korten sticker ut i handen när du försöker förhandsgranska dem gör det så att du spelar fel så många gånger. Det störde mig inte riktigt förrän det bokstavligen kostade mig den sista kampen. Borde vara en enkel UI-fix
Bra spel, men jag börjar oroa mig för att de inte kommer att fixa problemen med att frysa efter att ha slagit en löprunda. Dessutom är tiden för att komma till huvudmenyn efter att ha öppnat appen ganska lång, inte säker på om det skulle kunna förkortas
Slay the Spire Kaarten lbcp
Även med allt ljud och musik avstängt, spelar otroligt hög öppningsmusik när den laddas upp. För att inte tala om den frekventa frysningen efter en vinst som andra recensioner har nämnt. Kom igen killar, det här är grundläggande grejer.
Jag fullkomligt älskar det här spelet! Skulle starkt rekommendera detta till alla som gillar dungeon crawlers, rpg's och däckbyggnadsspel.
Jag älskar det här spelet. Jag har den på tre olika plattformar. Tyvärr har mobilversionen några egenheter som kan vara riktigt frustrerande. En är att spelet tenderar att frysa när du slår eller dör till en Elit/Boss. Det är inte en stor affär eftersom det vanligtvis löser sig själv, men det kan vara oroande. Den större buggen är att ibland, efter att ha besegrat den tredje chefen i ett uppstigningsläge, kommer nästa uppstigningsnivå inte att låsas upp. Hoppas de fixar dessa saker!
En fantastisk roguelike med nästan oändlig omspelbarhet. Skalningssvårigheter, en miljon spelrader, en klassiker.
Det här är en recension om porten och inte själva spelet, jag älskar Slay the Spire, men kör brytande buggar som att inte kunna köpa något från butikerna och att vara fast i butiken förstör spelet fullständigt.
Drive Ahead! - Fun Car Battles Състезателни kxvg
Jag älskar det här spelet på PS4, har lätt 200 timmar i det, men jag var tvungen att begära en återbetalning i Play Store. Användargränssnittet är inte lämpligt för mobiler, jag kan inte ens välja reliker eller drycker utan att felklicka eller öppna rullgardinsmenyn på min telefon istället.
Herregud, de mest frustrerande kontrollerna/UI någonsin. Snälla fixa det eller något. Det är bokstavligen oundvikligt att spela fel på ett par kort varje gång eftersom korten misslyckas med att välja bort och det slutar med att de spelas oavsett vilken gest du gör. Fixa detta så får det här spelet lätt 4-5 stjärnor av 5.Fantastiskt spel hindras fruktansvärt av kontroller (flera felklick) och spara framsteg. Jag har tappat hela körningar eftersom det inte sparade mina framsteg och ja jag klickar alltid på "spara och avsluta" innan jag stänger appen.
Det är sts-spelet på mobilen som är väldigt trevligt. Det är väldigt buggigt och involverar fortfarande synkroniseringsproblem och förlorar framsteg och långa laddningstider. Jag har en bugg där alla upplåsningar är klara men några av korten är fortfarande låsta. (Mitt defekt är på A14 och har fortfarande 9 låsta kort som hyperbeam.) 5/5 spel men 2/5 port
Jag gillar verkligen att spela spelet men jag är så irriterad över hur lång tid det tar att ladda spelet medan jag stirrar på ett meddelande om "synkronisering av data". Men det är inte ens det värsta. Det värsta är att även om jag har huvudvolymen inställd på noll och musiken avstängd så insisterar spelet på att spränga musiken hela tiden jag stirrar på meddelandet "synkroniserar data". Det är som att lägga förolämpning till skada. Varför i helvete lagras inte inställningarna lokalt! Så dumt.
Chromebook-fel: När du ändrar storlek (dvs. går från fönster till helskärm eller tillbaka) kraschar spelet. I fönsterläge visar endast spelets nedre vänstra kvandrant.
Slay the Spire Kart xtwk
Stöter på några buggar med skärmen som slocknar i vissa slagsmål, nämligen Champ och Gremlin-ledaren. Älskar spelet, jag tror att användargränssnittet skulle kunna använda lite tlc så att välja kort, använda trolldrycker, etc. är lite lättare.
Tack för att du släppte på Android!! 2 buggar att rapportera. När fiendens buff blinkar skärmen väldigt vitt. Den andra är terrängen blockerar vy av debuffs på fienden (kan inte se återstående högar av svaga etc.) Att välja kort tog ett men att anpassa sig till och några misstag med hjälp av färdigheter som hologram men inget riktigt störande annat än skärmen som blinkar Samsung s20
Jag älskar spelet, men det har ett problem där dryckerna inte kan användas om du har för många reliker
Spelet är bra, android-porten är riktigt dålig. Det tar lång tid att synkronisera data varje gång den startar och jag har tappat mina framsteg tre gånger. För att inte tala om att det tar evigheter att ladda på en mediapad m8. Det är verkligen frustrerande eftersom spelet är fantastiskt.
Bra spel på PC, men du förlorar alla dina prestationer och framsteg om du avinstallerar på Android. Vänligen ta hänsyn till detta med tanke på att utvecklingen går långsamt.
Det här är helt enkelt ett väldigt roligt spel. Jag har 575 timmar på Switch-versionen och har slutfört alla prestationer - jag kan inte vänta med att göra det igen på en ny plattform. Den är utsökt balanserad för hur olika varje körning är. Det finns så många strategier och möjligheter att det aldrig är tråkigt. I slutet av en löprunda är du antingen en gud eller skrapar igenom dina tänder och hur som helst är det hur kul som helst. Konstverk och musik får också ett A . Köp det här spelet.
Slay the Spire کارڈ lemz
Älskar det här spelet men Android-versionen är en trasig buggy röra. Bry dig inte förrän det är fixat. Synkroniseringsproblem på hemskärmen kostade all min data och nu är jag verkligen inte intresserad av att börja om från början.
Medelmåttig port, bra spel. Vi vet alla att döda spiran är bra, men det här är ingen bra hamn. Det är exakt samma användargränssnitt som på PC och pekkontrollerna fungerar verkligen inte så bra med det. Förbered dig på MASSOR av felinmatningar. Var mycket försiktig när du rullar igenom korten om du behöver göra ett urval eftersom rullningen ofta misstolkas som ett urval.Ganska frustrerande att de inte lärde sig något av switchporten. Den hade exakt samma beröringskontrollproblem.
Samma fantastiska spel från PC (du kan till och med överföra dina framsteg). Det enda problemet, som många recensioner har påpekat, är att kontrollerna är fruktansvärda. Det är som att de försökte efterlikna direkt muskontroll med ditt finger. Jag är nästan säker på att det var vad som hände med tanke på att den här spelar precis som den gjorde när jag försökte använda pekkontroller för att spela på min yta. Jag är ganska besviken på hur lat hamnen verkar vara.
Buggy mess, undvik den här versionen, inte värt kostnaden. Ibland får jag mig att ifrågasätta min förmåga att använda en pekskärm när jag försöker välja ett kort. Jag har spenderat mer tid på att vänta på att "synkronisera data" än vad jag har spelat spelet, och när jag letar efter en lösning på nätet ser jag att det har varit ett problem sedan februari. Det är synd för spelet är bra när det fungerar.
Underbart spel. Det är därför jag köpte den. Sedan två dagar efter att jag loggade in mig som någon som heter TonyStarkBeast, som jag inte är. Detta ger mig frågor om din och Googles säkerhet. Nu har det loggat in mig på min profil igen men spelet är 1/4 av skärmen och svarar inte. Jag kan spela det på spelpass, så varför skulle jag inte bara få tillbaka mina 9,99?
Det bästa spelet. Men så många buggar :/ klibbiga kort, tappar framsteg och kraschar.. Annars 5/5
När du väl har knackat på dem är korten svåra att lägga tillbaka utan att spela dem av misstag. Att trycka nära fiender får dig att spela kortet, vilket tvingar fram ett tryck nära botten av skärmen, vilket inte är särskilt känsligt. Annat än det, väldigt smart app. Spelar precis som PC-versionen.
Bytte telefoner. Använd samma lagringsplats och samma namn. Framstegen är borta. Köp inte det här spelet. Du kan förvänta dig att de skulle ha fixat det efter så lång tid. Nej. Otroligt.
Jag skulle ge spelet en 5-stjärnig recension, för när det fungerade var det utmärkt. Men sedan jag uppdaterade till Android 11 körs spelet inte längre på min telefon alls. Devs, kommer det här problemet att åtgärdas med en uppdatering snart?
På rekommendation av vänner, jag menade att få detta på Switch i bokstavligen år men gjorde det inte. Sedan kom den ut på Play Pass. "Äntligen kommer jag till det!" Jag deklarerade, men nej – något annat drog mig alltid undan. Nu finns den på mobilen. Jag plöjde in mina 1000 Play-poäng i den och är officiellt besatt. Jag ska gå in i köket och koka kaffe. Osägbara minuter senare kommer min make att hitta mig och fråga: "Är allt OK? Du har varit borta länge..." Allt är bra. Bara en löprunda till.
Kontrollerna är fruktansvärda, inte en riktig port till mobil. Skaffa Dungeon Tales istället. Det är ett sämre spel, men du kommer att spara dig själv mycket frustration.
Slay the Spire är ett av mina favoritspel. På min Pixel 4XL kommer den dock inte att lanseras. Det går bara direkt till en svart skärm och kraschar sedan. Jag är säker på att det här kommer att vara 5 stjärnor när de har bestämt länkarna. 2.2.3 Uppdateringen är ute och kraschar fortfarande vid lansering
Det spelar bra på min telefon, men av någon anledning fungerar inte watcher-karaktären som den ska. När de kollapsar på golvet (sover vid vinst, besegrad eller övergiven löpning) kraschar spelet. I övrigt går det bra.
Slay the Spire קלפים egf
Älskar spelet! Några mindre störningar med appen. Även med ljudet avstängt spelar den fortfarande intromusiken eftersom inställningarna inte träder i kraft förrän efter att den har synkroniserats. Jag skulle uppskatta att ljudinställningen sparas lokalt så att inget introljud spelas upp. Det finns också några egenheter med kortval. Om du vill avmarkera ett kort måste du trycka på som i hörnet, annars spelar du kortet av misstag.
Hittills har jag laddat ner det på både min Samsung Galaxy S20 och min Tab S6. Det går okej på min telefon, men på min surfplatta kan jag helt enkelt inte skapa en spara eller profil, oavsett vad jag skriver. Detta måste verkligen åtgärdas, eftersom jag tänker spela detta på båda enheterna, men det finns inte heller någon sparad spelsynkronisering mellan båda, vilket innebär att jag måste gå vidare två gånger.
Jättebra spel, men väldigt feligt. Runvinster registreras ibland inte. Jag kom upp till Ascention 19, och sedan på grund av ett synkroniseringsfel, hamnade jag tillbaka på Ascension 1.
Det kraschar varje gång jag attackerar hjärtat BOSS!! Varje gång jag slår den sista chefen skulle spelet krascha, vänligen fixa detta. Annars återbetala mina pengar för detta.coolt spel men jag fortsätter att av misstag avsluta spelet eftersom vissa knappar och alla kort är för nära den nedre kanten på skärmen