|
Post by Admin on Nov 11, 2015 20:04:30 GMT
Sofie rir disse hestene: - Limited Edition - Challanger - Cinco
Ida rir disse hestene: - Soniadoir - George
|
|
sofie
Junior Member
|
Post by sofie on Nov 12, 2015 16:19:21 GMT
Torsdag 12.11.15
Cinco: Banehopping Varmet godt opp Cinco i trav og galopp. Hoppet frem på en rekk og en oxer. Avsluttet på 100cm. Han hoppet kanoen fint over. Hoppet en runde på 70, 80 og 95. Han hoppet veldig fint gjennom. Alle gangene. Klappet han masse
Challanger: Banehopping Varmet godt opp henne i trav og galopp. Hoppet frem på en rekk og en oxer. Avsluttet på 130. Hoppet banen på 130, 140 og 145. Hun hoppet lett gjennom de. Klappet henne masse. Skulle starte henne på stevnet i MB.
Limited Edition: Banehopping Varmet opp han i trav og galopp. Hoppet frem han på en rekk og en oxer. Avsluttet det på 130. Hna hoppet bra over. Hoppet banen på 120, 125 og 135. Han hoppet bra alle rundene. Han skulle gå MB i helgen.
|
|
sofie
Junior Member
|
Post by sofie on Nov 12, 2015 16:23:39 GMT
Fredag 13.11.15
Cinco: Bakkearbeid Jobbet med travere og sjenkelvikinger i skritt og trav. Volter i galoppen. Veldig fin
Challanger: Bakkearbeid Jobbet med volter og serpentiner i trav og galopp. Hun jobbet veldig bra
Limited Edition: Bakkearbeid Jobbet med sjenkelvikinger og versader i trav og volter i galopp
|
|
sofie
Junior Member
|
Post by sofie on Nov 12, 2015 18:28:09 GMT
Lørdag 14.11.15
Cinco: Stevne
Challanger: Stevne
Limited Edition: Stevne
|
|
sofie
Junior Member
|
Post by sofie on Nov 12, 2015 18:28:42 GMT
Søndag 15.11.15
Cinco: Stevne
Challanger: Stevne
Limited Edition: Stevne
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 18:08:24 GMT
Torsdag 12. november George - dressur Soniadoir - dressur
George - Jobbet med det grunnleggende på Geo siden han fremdeles er ung. Jobbet med volter og tempovekslinger i alle gangarter og merket forbedring og at han ble løsere i sidene og munnen fra starten til slutten av timen. Vi jobbet intensivt i 35 min siden jeg ikke ville at han skulle gå for hardt i starten siden han fremdeles er ung. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Soniadoir - Jobbet med løsgjørende øvelser på Soni. Vi jobbet mye med volter og å vende gjennom storvolta på starten av timen og jobbet mer med øvelser som sjenkelvikning og fordelsvending på slutten av timen. Hun var veldig flink og jeg merket at hun løsnet i sidene. Vi jobbet på banen 40 min.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 18:11:56 GMT
Fredag 13. november George - tur Soniadoir - longe
George - jeg red Geo på tur i dag. Han oppførte seg pent hele turen, det eneste var at han skvatt når en hare løp ut på veien rett foran han, men han bare stoppet og prustet. Vi red i ca. 30 min. ---------------------------------------------------------------------------- Soniadoir - Longerte Soni. Hun jobbet veldig fint og oppførte seg eksemplarisk. Hun lystret alle mine kommandoer og jobbet mint gjennom hele kroppen. Longerte henne 15 min hver vei etter å ha leid henne en stund, men jeg byttet vei 3 ganger i løpet av halvtimen så ikke 15 min hver vei i strekk.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 19:04:15 GMT
Lørdag 14. november George - longe Soniadoir - tur
George - I dag var det George som skulle longeres. Jobbet med å få han løs i sidene og søke ned. Han jobbet fint i alle gangarter og etter 15 min hver vei der vi byttet vei tre ganger ga jeg meg. -------------------------------------------------------------------------------------- Soniadoir - Red Soni 45 min på tur i dag. Hun oppførte seg eksemplarisk hele turen og vi hadde en kjempekoselig tur.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 19:05:19 GMT
Søndag 15. november George - fri Soniadoir - fri
Begge hestene hadde fri i dag så kom bare innom for å pusse de og møkke.
|
|
ida
New Member
|
Post by ida on Nov 17, 2015 19:11:01 GMT
Mandag 16. november George - sprang Soniadoir - sprang
George - Skulle ri sprang i dag. Satte opp en lett bane på 6 hinder som kunne hoppes med og uten vanskelige svinger. George hoppet veldig fint og hoppet godt gjennom ryggen, men det gikk fort og han var sterk så jeg jobbet på lave hinder med å få han løs i munnen og roe han ned. Jeg red i 45 min og vi hoppet mest 80 cm, men hadde en runde på 90 cm helt til slutt. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Soniadoir - Brukte de samme hindrene som på Geo, men med vanskelige svinger. Jobbet med gode rideveier og å klare de vanskelige svingene. Hun var veldig flink og hoppet med super teknikk. Red i 45 min og vi hoppet 100 cm på slutten av økta.
|
|